Vaihe 3 -Täydentäminen
Analysoimme myyntidatan huolellisesti ja hyödynnämme asiakaspalautteesta saadun tiedon. Mittaamme verkkokauppatoimitusten prosessien läpimenoajat ja etsimme pullonkauloja. Testaamme myös palveluasi loppuasiakkaan näkökulmasta.
Ohjaaminen
Verkkokaupan prosessien ja myynnin kasvattamisen ohjaaminen tarkoittaa toimintojen ja strategioiden jatkuvaa optimointia, jotta verkkokauppa toimisi tehokkaasti ja kasvaisi tavoitteiden mukaisesti. Verkkokaupan ohjaamisessa on tärkeää varmistaa sujuva asiakaspolku, tilausprosessin virtaviivaisuus, asiakaspalvelun nopeus ja käyttökokemuksen jatkuva parantaminen.
Myynnin kasvattamisessa keskitytään kohdennettuun markkinointiin, uusien asiakkuuksien hankintaan, asiakaskokemuksen parantamiseen ja keskiostoksen kasvattamiseen (mm. trendi-, kohortti-, LTV- ja kilpailukenttä-analyysit) Myös konversio-optimointi, tehokkaiden kampanjoiden ja tarjousten suunnittelu sekä brändin sitouttaminen ovat keskeisessä roolissa verkkokaupan ohjaamisessa.
Prosessi
Systemaattinen tekeminen on verkkokaupassa kaiken perusta. Varmistamme realististen tavoitteiden asettamisen ja kehitämme selkeän prosessin niiden johdonmukaiseen saavuttamiseen. Uudet ideat ovat edellytys p tulevaisuudelle, joten tärkein tehtävämme on tuottaa toteuttamiskelpoisia ratkaisuja, joiden takaisinmaksuaika on mahdollisimman lyhyt odotusarvon mukaisesti.
Täydentäminen.
Analysointi
Mitä kävijät tekivät sivustolla ja missä vaiheessa ostoprosessi mahdollisesti keskeytyi? Analysoimme myyntidatan huolellisesti (mm. trendit, kohortti, ltv, kilpailukenttä) ja hyödynnä asiakaspalauteesta mitkä asiat toimivat hyvin ja mitkä herättivät kritiikkiä. Mittaamme verkkokauppatoimitusten prosessien läpimenoajat ja etsimme pullonkauloja. Ja mikä parasta, ihan aidosti testaamme palveluasi loppuasiakkaan näkökulmasta!
Ohjaaminen
Verkkokaupan prosessien ja myynnin kasvattamisen ohjaaminen tarkoittaa toimintojen ja strategioiden jatkuvaa optimointia, jotta verkkokauppa toimisi tehokkaasti ja kasvaisi tavoitteiden mukaisesti. Verkkokaupan ohjaamisessa on tärkeää varmistaa sujuva asiakaspolku, tilausprosessin virtaviivaisuus, asiakaspalvelun nopeus ja käyttökokemuksen jatkuva parantaminen.
Myynnin kasvattamisessa keskitytään kohdennettuun markkinointiin, uusien asiakkuuksien hankintaan, asiakaskokemuksen parantamiseen ja keskiostoksen kasvattamiseen. Myös konversio-optimointi, tehokkaiden kampanjoiden ja tarjousten suunnittelu sekä brändin sitouttaminen ovat keskeisessä roolissa verkkokaupan ohjaamisessa.
Prosessi
Systemaattinen tekeminen on kaiken pohjana. Varmistamme realististen tavoitteiden asetannan sekä luomme prosessin tavoitteiden systemaatiseen toteutamiseen. Ilman uisia ideoita ei ole postiivista tulevaisuutta ja siksi tärkein tehtävämme on tuotta totettamiskelpoisa ideoita, joiden takaisinmaksuaika on odotusarvon mukaan mahdollisimman lyhyt.
Aloita tänään ja olet huomista edellä. Soita meille.