Verkkokaupan rakentaminen
Kliksun ratkaisut mullistavat tavan, jolla ihmiset ovat vuorovaikutuksessa yritystäsi ympäröivän maailman kanssa.
Verkkokauppaprosessin neljä vaihetta
1. Sanoittaminen
Emme ainoastaan laadi suunnitelmaa, vaan luomme tarkoin räätälöidyn menestyksen tiekartan.
2. Luominen
Luotettavana Shopify -kumppanina luomme räätälöityjä ratkaisuja yrityksille, jotka tavoittelevat menestystä verkkokaupan maailmassa. Suunnittelemme ja toteutamme visuaalisesti upeita, käyttäjäystävällisiä verkkokauppoja, joissa yhdistyvät tehokkaat ominaisuudet ja sujuva toiminnallisuus.
3. Täydentäminen
Analysoimme, ohjaamme ja kehitämme verkkokauppasi prosesseja - ihmeitä ei tapahdu, niitä tehdään.
4. Investoiminen
Olemme valmiita jakamaan verkkokaupan rakentamisen riskin yrityksesi kanssa. Luotamme vahvasti osaamiseemme ja tiedämme pystyvämme saavuttamaan erinomaisia tuloksia yrityksellesi.
Olet vain neljän kliksautuksen päässä tästä.
-
1. Sanoittaminen
Emme ainoastaan laadi suunnitelmaa, vaan luomme tarkoin räätälöidyn menestyksen tiekartan.
-
2. Luominen
Luotettavana Shopify -kumppanina luomme räätälöityjä ratkaisuja yrityksille, jotka tavoittelevat menestystä verkkokaupan maailmassa. Suunnittelemme ja toteutamme visuaalisesti upeita, käyttäjäystävällisiä verkkokauppoja, joissa yhdistyvät tehokkaat ominaisuudet ja sujuva toiminnallisuus.
-
3. Täydentäminen
Analysoimme, ohjaamme ja kehitämme verkkokauppasi prosesseja - ihmeitä ei tapahdu, niitä tehdään.
-
4. Investoiminen
Olemme valmiita jakamaan verkkokaupan rakentamisen riskin yrityksesi kanssa. Luotamme vahvasti osaamiseemme ja tiedämme pystyvämme saavuttamaan erinomaisia tuloksia yrityksellesi.
Sanoittaminen.
Yrityksen tavoitteet
Perehtymällä perusteellisesti brändiisi, kohdeyleisöösi ja toimialasi dynamiikkaan, kehitämme strategian, joka vie verkkokauppasi kohti poikkeuksellista kasvua.
Konseptin selkeytys
Konseptin ydinviestin ja tavoitteiden määrittely. Verkkokaupan keskeisten elementtien tiivistäminen selkeäksi kokonaisuudeksi.
Toiminnallisuuksien määrittely
Shopify-verkkokaupan teknisten toiminnallisuuksien määrittelyssä käydään läpi perusasetukset, tuote- ja varastonhallinta, maksu- ja toimitusratkaisut, käyttäjäkokemus, markkinointi ja analytiikka sekä tarvittavat järjestelmäintegraatiot.
Luominen.
Shopify-verkkokaupan toteuttaminen
Luotettavana Shopify -kumppanina luomme räätälöityjä ratkaisuja yrityksille, jotka tavoittelevat menestystä verkkokaupan maailmassa. Suunnittelemme ja toteutamme visuaalisesti upeita, käyttäjäystävällisiä verkkokauppoja, joissa yhdistyvät tehokkaat ominaisuudet ja sujuva toiminnallisuus.
Varmistamme, että verkkokauppasi ei ainoastaan heijasta brändisi ainutlaatuisuutta, vaan tarjoaa myös asiakkaillesi erinomaisen ostokokemuksen. Teemme unelmiesi verkkokaupasta todellisuutta.
B2C ja B2B -verkkokaupat
Olemme verkkokaupan asiantuntijoita, ja osaamisemme kattaa monipuolisesti eri myyntikanavat. Tarvitsetpa sitten tukkumyyntiä, kuluttajamyyntiä, suoraa myyntiä valmistajalta kuluttajalle (D2C) tai näiden yhdistelmää (hybridimalli), suunnittelemme ja toteutamme yrityksellesi tehokkaan ja toimivan verkkokauppajärjestelmän.
Nykyisen verkkokaupan siirtäminen Shopifyhin
Siirrämme nykyisen verkkokauppasi Shopifyhin. Meillä on kokeusta mm.- seuraavista verkkokauppa-alustoisto: Woocommerce, Magento, Mycash flow, Oscar ja Vilkas.
Siirrossa pyritään siirtämään niin paljon tietoa vanhasta verkkokaupasta Shopifyhin automaattisesti (migraatio) kuin mahdollista.
Kassajärjestelmä - POS
Viedään myymäläsi uudelle tasolle modernilla Shopifyn kassajärjestelmällä. Käyttäjäystävälliset ja monipuoliset POS-ratkaisumme virtaviivaistavat myyntiprosessia, helpottaen maksujen, varaston ja asiakastiedon hallintaa. Reaaliaikaiset tiedot ja kattavat raportit auttavat tekemään perusteltuja liiketoimintapäätöksiä ja vauhdittamaan kasvua merkittävästi.
Tuotetiedonhallinta - PIM
Toteutusprosessimme kattaa PIM-alustan huolellisen valinnan ja räätälöinnin yrityksesi erityistarpeisiin. Integroimme PIM-järjestelmän sujuvasti nykyisiin ERP-, CRM- ja verkkokauppa-alustoihisi sekä muihin digitaalisiin työkaluihin, varmistaen tietojen saumattoman kulun ja helpon saavutettavuuden. Tarjoamme kattavan koulutuksen ja jatkuvaa tukea, jotta tiimisi pystyy hyödyntämään järjestelmää täysimääräisesti ja hallitsemaan sitä vaivattomasti.
Toiminnanohjausjärjestelmä - ERP
Keskitymme manuaalisten prosessien automatisointiin, varastonhallinnan tehostamiseen ja tilausten täyttöprosessin optimointiin, mikä vähentää kustannuksia ja parantaa tuottavuutta. Tiimimme tukee sinua koko toteutusprosessin ajan, tarjoten käyttäjäkoulutusta ja käyttöönoton jälkeistä tukea varmistaen sujuvan siirtymän ja välittömän vaikutuksen liiketoimintaasi.
Maksut ja logistiikka
Liitännäisemme luovat saumattoman yhteyden, mahdollistaen helpon integraation ja tiedon kulun koko verkkokauppasi ekosysteemissä. Yhdistä kolmannen osapuolen sovelluksiin, maksupalveluihin tai varastonhallintajärjestelmiin vaivattomasti, varmistaen tehokkaan tiedonsiirron ja synkronoinnin. Virtaviivaista prosessit, paranna tuottavuutta ja tarjoa asiakkaille erinomainen kokemus yhdistetyillä ja räätälöidyillä ratkaisuillamme.
Taloudenhallinta
Jos yritykselläsi on käytössä erillinen taloudenhallintaohjelmisto, voimme integroida Shopifyn siihen saumattomasti. Esimerkiksi myyntien ja asiakastietojen vienti sekä taloushallinnasta varastosaldojen, hintojen ja tuotenumeroiden tuonti onnistuu helposti.
Täydentäminen.
Analysointi
Mitä kävijät tekivät sivustolla ja missä vaiheessa ostoprosessi mahdollisesti keskeytyi? Analysoimme myyntidatan huolellisesti (mm. trendit, kohortti, ltv, kilpailukenttä) ja hyödynnä asiakaspalauteesta mitkä asiat toimivat hyvin ja mitkä herättivät kritiikkiä. Mittaamme verkkokauppatoimitusten prosessien läpimenoajat ja etsimme pullonkauloja. Ja mikä parasta, ihan aidosti testaamme palveluasi loppuasiakkaan näkökulmasta!
Ohjaaminen
Verkkokaupan prosessien ja myynnin kasvattamisen ohjaaminen tarkoittaa toimintojen ja strategioiden jatkuvaa optimointia, jotta verkkokauppa toimisi tehokkaasti ja kasvaisi tavoitteiden mukaisesti. Verkkokaupan ohjaamisessa on tärkeää varmistaa sujuva asiakaspolku, tilausprosessin virtaviivaisuus, asiakaspalvelun nopeus ja käyttökokemuksen jatkuva parantaminen.
Myynnin kasvattamisessa keskitytään kohdennettuun markkinointiin, uusien asiakkuuksien hankintaan, asiakaskokemuksen parantamiseen ja keskiostoksen kasvattamiseen. Myös konversio-optimointi, tehokkaiden kampanjoiden ja tarjousten suunnittelu sekä brändin sitouttaminen ovat keskeisessä roolissa verkkokaupan ohjaamisessa.
Prosessi
Systemaattinen tekeminen on kaiken pohjana. Varmistamme realististen tavoitteiden asetannan sekä luomme prosessin tavoitteiden systemaatiseen toteutamiseen. Ilman uisia ideoita ei ole postiivista tulevaisuutta ja siksi tärkein tehtävämme on tuotta totettamiskelpoisa ideoita, joiden takaisinmaksuaika on odotusarvon mukaan mahdollisimman lyhyt.
Investoiminen.
Riskin jakaminen
Olemme valmiita jakamaan verkkokaupan rakentamisen riskin yrityksesi kanssa. Luotamme vahvasti osaamiseemme ja tiedämme pystyvämme saavuttamaan erinomaisia tuloksia yrityksellesi.
Uusi verkkokauppa
Tarjoamme mahdollisuuden perustaa verkkokauppa pienellä alkuinvestoinnilla, jonka lisäksi jatkomaksu perustuu prosenttiosuuteen verkkokaupan kahden ensimmäisen vuoden liikevaihdon osalta.
Olemassa olevan verkkokaupan uusiminen
Mikäli yrityjselläsi on jo verkkokauppa, on prosenttiosuus uuden verkkokaupan liikevaihdon kasvusta. Investointiajan aikana, olemme tukenasi verkkokaupan kehityksessä ilman mitään erilliskorvausta.
Tartu tuumasta toimeen ja soita meille. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin.